Photobucket

Thursday, December 2, 2010

dating time !

1 . 12 .2010 ~! bersamaan hari rabu .. !

pukuL 8.30 pagi aku dah bangun . jantung hati kejut an aku kemaen awaL ag . HAHA .. so , aku bangun pagi uh . siap2 kemas umah , mop , sapu sampah . HAHA . rajinkan beta ? beta emank pun rajin , rajin ad sebab . HAHA . nak keLuar dating ngok . ! xde mampus aku , nak bangun awal2 uh . HAHA .aku menuju La ke biLik mandi untuk bersiram2 . then , wa pLanning nak pakai dress bersama Legging . wa , malas nak dress up yeye . t kne kutuk puLak kan ? HAHA . 
aku siap2 berdandan . daLam pukuL 11 pagi , aku da jejak an kaku kat DATARAN PAHLAWAN . haha ! sangat awal kan ? jd , dengan kebanggaan aku pasal aku datang awal . aku pun g La shoot A&W sebagai breakfast aku . AHAHA . MENU aku pagi uh , HOTDOG bermodaLkan BLACK PEPPER dan ROOT BEER . Aw , kenyang syial !
setelah mencekik wa pun g riki ticket movie .. em , plan nak tgk harry potter . ! tapi , jantung hati aku pulak nak tgk NGKUNG . so , atas dea yang belanja . wa pun terpakse ah ng reLa hati .. AHAH . 
movie kteorang pukul 2.15p.m ! sementara tunggu uh , WAfis pun ajak melantak ! tapi , beta da melantak . so , beta menemani putera jantung beta , serta sahabatnya , AL wafis ! HAHA .
dari DATARAN PAHLAWAN nak menuju ke MAHKOTA PRADE , beta sikid pun tak lepas an tangan kanda sayang saya ! AHAH . sweet La syial ! kemaen dea genggam ag tangan dinda dea ! AHAH .. setibanya beta sampai kat FOOD COURT MAHKOTA PRADE , beta dengan Lajunya duduk ! HAHA . lenguh kaki aku doe . dengan berbekalkan heels aku uh . naek melecet La . takpe , janji jantung hati aku bersama2 . AHAH .. tengok je c JANTUNG HATI makan , aw ! sangat chumil La wak . hehe . dengan penuh keayuan awak makan kan ? hehe ! 
poooddaaahh !

lepak2 kat food court , kami bermesra2 an .. peh , memang syokk tak terhingga La . sape yang tak suka dating kan ? hehe . gedik puLak beta nie !
daLam pukul 1.40p.m , kteorang balik ke C4 . nak tengok movie ... nak masuk movie uh , JANTUNG HATI aku pengang tangan ke maen erat ag . hehe .! macam PRINCESS kan ? HAHA . 
suka sayang time uh ! 2.15 maka bermula La cte NGKUNG uh ! huh , boleyh La tahan kan cte dea .. em , romenttiik ah tengok movie dengan JANTUNG HATI . 

huh , beby sayang kat bie sangat2 !
thnz 4 dating with me sayang . 
jalan pengang tangan 
beby peLuk bie ! 
mmuuaah !
iloveyoufukindamnmunch Laaaaa .



terimakasih daun keLadi . . LikeLike

No comments:

Post a Comment

semua nie hasiL daripada jari jemari FAWA CHOYY