Photobucket

Wednesday, December 22, 2010

happy , GUA kene tag Lagi !

 Lagi sekali wa kene tag dengan sys MASTURA
thnz sys . 
fawa jawab dengan ikhLas deerr !





*Apakah status anda?

couple dabLe

*Ceritakan tentang diri anda?

 
i'm really2 talkative nd friendly
ask if you want to know
more about me .
so , can you all
respect me if you want me to treat you well ?
and please do
not rate me if you do not know who I am .

For orang tak kenal aku lagi, Don't judge me if you don't know me.understand fucker!
For my haters, you hate me? hate lah sampai lebam. aku kesah ape!
For my copycats, Copy lah aku nak tea ke. Bole. HAHA. Fyi,I fuck copybrats and bitches ! 



*Ceritakan tentang blog anda?


belog wa sangat La buwok macam kain buwok ! entry jalan di update sampai bersemut2 . jangankan semut , lipas , biwak semua da beganak da daLam nine . kekadang ada orang complain d shoutbox , yang deaorang takLeyh nak bace entry post aku pasal FONT . tapi , aku boleyh je . em , xtahu La sakit apa . penink !

*Pandangan anda tentang dunia blog?

best La . macam2 boleyh kongsi

*Nasihat anda kepada kawan2 yang baru nak wat blog?


sekali ang Layan , sumpah akan ketagih punyaa ! HAHA

*Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda?


cume cursor , Lagu , shoutbox je kod yang menarik . Lagik satu header ! HAHA

*Sampai bilakah anda akan menulis blog & impian anda dalam dunia blog?


tah La . sampai wa muntah2 Loga and da fedup nak hadap benda nie Lagik !

terimakasih daun keLadi . . LikeLike

No comments:

Post a Comment

semua nie hasiL daripada jari jemari FAWA CHOYY