Photobucket

Tuesday, December 7, 2010

im new SENIOR !






yeah , next year . aku menjadii budak paling senior daLam sekoLah !
habis La budak2 bawah aku . HAHA ! aku kitai2 kau , tapi . aku takde La zaLim macam uh sekaLi ..
sekoLah Lme aku emank frenzLy dengan budakbudak bawah , even form1 pun ..
tapi , biLa berdirinya aku kat sekoLah nie . aku jadi kaku nak mampus tap gaban
takpenah tegur budakbudak bawah ( Lantak korang ah ) .
aku tak tahu pehal . fyi , budak sekoLah baru aku sangat sangat tak sekepaLa ..
huwaaaa .. ! sangat menyesaL La pindah . tapi nak wat macam mana . kebaikan aku gak !

setahun suda aku kat sekolah nie ! em , takde pew2 ppun yang best berLaku . HAHA !
takpe La , hope next year ada MEMORY INDAH ST DAVIDIAN yang boleyh aku sematkan daLam palewhotak aku nie ...
masuk je FORM5 , wa kene stdy bagaibagai mampus beb !
if spm aku kantoi , lingkup aku punya Life !
em , sementara aku di FORM4 nie . resuLts aku takde La teruk mana pun .. paLing budoe pun 3 , 2 je yang merah ! HAHA .. masih boLeyh diperbaikikan ?
HUUUUUWAAAAA
chaiyokchaiyok !

terimakasih daun keLadi . . LikeLike

No comments:

Post a Comment

semua nie hasiL daripada jari jemari FAWA CHOYY