Tuesday, December 7, 2010

menngarut bagi aku !


tett .. tett .. tett . 1 new message received .
wah , sape pulak hantar mesej senja-senja nih ? aku bukak dengan penuh debar . mana tau peminat misteri ? wahwah . sekalii ...

ya allah
ya rohman
ya rohim
ya malik
ya quddus
ya salam
ya mu'min
ya muhaimin
ya aziz
ya jabar
ya mutakabbir

kirimkan kpd 9 org nama ALLAH ini .
insyaallah km akn mdpt brita baik esk .
sapa yg tdk mghiraukannya mka akn mdpt nsb yg brk slma 6thn .
apakh anda tdk mau mgorbankn 9sen ,
-krn nma ALLAH ?
dlm wktu 1hr anda akn mdptkn REZEKI yg tiada tara jmlhnya .
jgn dpermainkn Demi ALLAH .
ini amanah & jgn dhapus sblm dkirimkn .

.....end of msg.....

entri kali ini : kalau korang percaya tak msg yg macam ni ?
terus-terang aku cakap , aku takkan percaya mesej macam ni . memang ayat dia agak meyakinkan . agak je pun . bukan yakin sangat . sebab aku fikir :
  • salah satu strategi sulit untuk menyelewangkan iman orang islam .
  • mana boleh percaya bodoh-bodoh je .. kena selidik dulu .
  • entah dari sapa-sapa je punca . kita senang je nak percaye ?. tidak lah .
  • zaman it ni kita mana tau sape yang mula-mula hantar . entah-entah orang kafir laknat yang nak perbodohkan org ISLAM .
  • banyak lagi lah yang aku fikir dan semuanya menemui jalan ... NEGATIF !
NASIHAT AKU :
MATLAMAT TAK MENGHALALKAN CARA .

korang pulak macam mana ?

terimakasih daun keLadi . . LikeLike

No comments:

Post a Comment

semua nie hasiL daripada jari jemari FAWA CHOYY