Photobucket

Saturday, December 11, 2010


ya ALLAH, engkau telah tunjuk kan aku jalan yg benar padeMU, namun hambaMU ini x mampu tok mengikutinye.. sesungguhnye ampunilah dosa-dosa hambaMU ini yg lemah lagi hina..
ya ALLAH, hanye padaMU aku meluahkan segalanye.. Engkaulah maha mengetahui… bimbinglah aku ya ALLAH..selamatkan lah aku ya ALLAH
ya ALLAH, berat nye ujianMU padeku. namun, aku taw ini yg terbaek. aku redha dgn ketentuanMU ya ALLAH.. berikanlah aku kekuatan YA ALLAH..
ya ALLAH.. tenangkan lah ati ku… hanye padeMU aku berserah diri.. tiada tuhan yg disembah melainkan engkau ya ALLAH.. kasihanilah hambaMU ini.. kuatkan atinye..dekatkan dirinye dgn MU ya ALLAH..
ya ALLAH jgn biarkan sesekali iman ku ini runtuh..jgn biarkan ia pudar ya ALLAH..

AMIN YARABBALALMINN …

terimakasih daun keLadi . . LikeLike

No comments:

Post a Comment

semua nie hasiL daripada jari jemari FAWA CHOYY