Friday, December 24, 2010

kencing tak boLeyh , ehh . boleyh jugak La !


Kita boleh ke suka suka nak kencing orang ? Boleh ? Kalau kita terkencing kan orang tu salah tak ? Kalau kita terkencing untuk kebaikan kita ? Tak pe kan !
Habis, kalau dah saya tak tahan nak terkencing takkan saya nak biar banyak batu karang tumbuh dalam badan saya. Kesianlah kan saya .
Untuk awak , saya mintak maaf . Saya terkencing . Habis baju awak basah kan ? Awak tak tahu kan saya dah terkencing . Saya sengaja , tapi saya terpaksa . Awak tak marah kan?
Ps : Ouh serious rasa serba salah. Mesti semua cakap aku neraka lepas ni. Ahhh damn ! Lagi sekali awak, maaf. Saya terpaksa

terimakasih daun keLadi . . LikeLike

No comments:

Post a Comment

semua nie hasiL daripada jari jemari FAWA CHOYY