Friday, December 24, 2010

mat rempit ? go to the heLL !

Aku dah rasa sangat meluat dan jijik bila aku dikelilingi dengan rempit yang memang dah digelar loser oleh masyarakat. Bapak geli. Seluar sempit, bag purple, muka sakai, bibir tebal, naik motor. Hebat la ni? Geli tahu geli? Lepastu nak gelakkan orang. Wow, cool nya awak ni. Lancau. Bila tadi aku nak lawan loser loser tu, aku tiba tiba teringat MMBE GUA penah pesan.

MMBE GUA : fawa, kau kena faham, tak semua yang akal nya tinggi macam kita. Kadang kadang, yang bodoh terpaksa kita kena bagi menang. Kalau tak, sampai bila bila pun diorang takkan rasa menang. Loser.



terimakasih daun keLadi . . LikeLike

No comments:

Post a Comment

semua nie hasiL daripada jari jemari FAWA CHOYY