Friday, December 24, 2010

matang Lebih baik kan ?


makin hari, makin membesar . perangai aku pun macam dah ade sikit perubahan . takde dah perangai budak budak , mungkin ade sikit . tapi perangai budak budak takpe , jangan fikiran yang macam budak budak . fikiran kena matang .  ya, aku berubah ke arah fikiran yang lebih matang . dulu bila orang tunjukkan jari tengah dekat aku , aku akan tunjuk balik dekat orang tersebut .  tapi sekarang, tunjuk lah ape pun , aku takkan balas balik . insyaAllah. aku tak akan pedulikan ape yang orang nak buat . nak buat lagi , buat la . ade aku kesah ? aku dah malas bergaduh . malas nak memperbesar hal yang kecik.

terimakasih daun keLadi . . LikeLike

No comments:

Post a Comment

semua nie hasiL daripada jari jemari FAWA CHOYY