Sunday, December 12, 2010


Wa nak sharing opinion wa , pasaL Cinta..

ha sini wa ade STORY MOLI cinta nk kongsi ngnLu orang..tp wa rase x semua yg suka cite cinta ni kan ..tul x ? whatever .. wa kongsi pd sesape yg suka je , x suka sila close tab ..
pada aku cinta ni sangat menarik bila kita selami dengan penuh keikhlasan dan akan jadi hampeh bila tidak ikhlas..cinta pandang pertama "garu² kepala yang tidak gatal" adakah cinta pandang pertama sebenarnye ? ade tp mybe jarang berlaku kt dunia nih ..yang wa tau berlakunye cinta pandang pertama ni sbb rupa .. itu pada wa la..xtau lak Lu orang plak mcm mana kan ..lain org lain pendapat .

Kita selalu mendengar pepatah timba mencari perigi ataupun perigi cari timba , ia selalu dikaitkan dengan timba itu lelaki dan perigi itu perempuan ….. tapi itu cerita lama.. sekrang ni dah terbalik dah byk perigi cari timba daripada sebaliknya…. adakah lelaki dah tidak macho ataupun perempuan dah tak tunjuk ciri2 kewanitaannya…
Tapi bila fikir balik yg perempuan ni…. kalau tak cakap terlepas lah pulak…tak gitu….tak kisah lah lelaki cari perempuan kerrr…perempuan cari lelaki kerrr…. yang penting sama tujuannya… nak bercinta.. Tapi kita tau kerr apa itu cinta…apa yang saya tau cinta itu banyak peringkat…tapi salah satunyer adalah sesama manusia.
Cinta itu suci, putih bersih, tiada cacat cela, sensetif dan amat berkuasa.


terimakasih daun keLadi . . LikeLike

No comments:

Post a Comment

semua nie hasiL daripada jari jemari FAWA CHOYY