Photobucket

Sunday, December 5, 2010

PAK LANG diLanda kesakitan


Jam b e t a menunjukkan tepat pukul 10.30p.m !
Bertarikh , 5 DISMBER 2010
Sekarang nie , aku ng duk hadap computer . peh ai . bosan Lah sial ! meh duk kat bLog aku . aku nak story cikid pasal pakcek aku yang sakit uh .Pagipagi Lagi aku dah gerak g AMPANG ... em , abang kepada MAK ( PAK LANG ) aku disahkan terKENA sakit buah pinggang , darah tinggi , dan batu karang !
Sesampai aku kat HOSPITAL AMPANG , aku pun dengan bangga melangkah masuk kat bangunan kemaen tinggi uh . huh , lawa doe ! kalah HOSPITAL MELAKA aw . HAHA ! mula2 aku ingat uh PRIVATE hospital . em , sampai nak masuk wad pun dea nak tengok IC aku . apa keeh ? mybe dea takud aku , pendatang asing kod . HAHA ! kabiisss tol .

Aku bergoncang naek Lif ke tingkat 5 . sampai2 je tengok PAK LANG wa masih rlex je tydo . ingt an xnak kejut , tapi , mak Lang aku puLak Dah gegau an dea puLak .


Baru duduk tak sampai 4minit 5saat , MAK LANG & PAK LANG aku puLak bukak story pasal kejadian .. 

Huh , seram siot tengok kesan tebuk kat pinggang uh . yela , nak cuci buah pinggang kan ? macam mana La reaksi doktol2 tebuk pinggang PAK LANG aku ? ALAMAK ai , xde perasaan pe . HAHA . taknak aku jadi doktol , lemah semangat hamba tengok darah . HAHA !PAK LANG aku pun nak kecing pakai tube . huh , bercampur air kencing ( kuning ) + darah ( merah ) = ?? HAHA . warna yang menarikkan ?
Cara berbowak , PAK LANG  pun xbpe nak Larat . dari riak wajah dea , emank cool gilerr ! nie aku ada post kan korang picture PAK LANG aku .

Em , I know PAK LANG KUAD ! yeahh , lawan penyakid itu okay . kami kat sini sentiasa doakan kesihatan PAK LANG . aminnn !

terimakasih daun keLadi . . LikeLike

No comments:

Post a Comment

semua nie hasiL daripada jari jemari FAWA CHOYY